دنبال کننده فعال

دنبال کننده فعال

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 16:11 | بازدید : 167
نویسنده : Admin | نظرات (0)

How To Find Reasonable Web Design Services - Marninixon

 

دنبال کننده فعال کسی در نظر گرفته می شود که طی 30 روز گذشته وارد محتوای شما شده و با آن تعامل داشته باشد. متأسفانه ، برای اکثر مارک ها ، بعید است که اکثر افرادی که صفحه شما را "دوست دارند" یا دنبال می کنند به طور منظم از آن بازدید کنند ، اجازه می دهند محتوای آن را بررسی کنند.

 

انجام این کار در اکثر شبکه ها ممکن است یک چالش باشد ، اما به لطف ابزاری مانند MangeFlitter ، در توییتر بسیار راحت تر است. ManageFlitter یک ابزار رایگان مفید برای شناسایی افراد غیرفعال یا جعلی است. ثبت نام در چند ثانیه طول می کشد و در کمترین زمان هیچ دنبال کننده بی ربطی را حذف خواهید کرد.

 

کانون شماره 2: دسترسی

Reach معیاری برای بازاریابی در مدارس قدیمی است که امروزه نیز همچنان مهم باقی مانده است. این نشان می دهد که پیام شما در واقع چه مسیری را طی می کند - چه تعداد چشم در مقابل شما قرار دارد.

 

اندازه گیری میزان دسترسی در شبکه های اجتماعی گاهی اوقات گمراه کننده است زیرا فقط نشان می دهد تعداد زیادی از افراد به طور بالقوه پست شما را دیده اند یا اینکه در دسترس قرار گرفته است. برخلاف نامزدی ، که پاسخ های قطعی مانند مقدار x مورد پسند دارد ، دسترسی واقعاً فقط یک تخمین است.

 

با ردیابی KPI های زیر می توانید میزان دسترسی را اندازه گیری کنید:

 

1. پیروان یا طرفداران:

 

تعداد کل افرادی که برند شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند نشانگر دسترسی شما بدون هیچ گونه تعامل است. این مقدار کل افرادی است که می توانند پست شما را ببینند و فعالانه گفته اند که می خواهند.

 

2. برداشت ها:

 

برداشت ها نشان می دهد که پست شما چند بار در فید خبری یا جدول زمانی کسی نشان داده شده است ، یا به این دلیل که او قبلاً شما را دنبال می کند یا کسی که می داند محتوای شما را پسندیده است یا به اشتراک گذاشته است.

 

این بدان معنی نیست که برای هر برداشت شخصی کسی به پست شما نگاه می کند یا حتی آن را متوجه شده است - این فقط به این معنی است که آنها فرصتی برای آن داشته اند. اگرچه مبهم است ، اما تعداد بالاتر همیشه بهتر است.

 

3. داده های ترافیک

 

این یک مورد عظیم است. چند درصد از مراجعه به وب سایت شما از طریق شبکه های اجتماعی انجام می شود؟ اگر وقت و تلاش زیادی برای تهیه محتوای رسانه های اجتماعی خود صرف می کنید ، باید مطمئن شوید که این عدد نشان دهنده آن است.

 

اگر از HubSpot استفاده می کنید  سئو چیست به راحتی می توانید این شماره را شناسایی کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید بازدید از قسمت منابع گزارش ها است. ببینید آیا تعداد زیادی از بازدید شما از شبکه های اجتماعی تأمین می شود. در غیر این صورت ، ممکن است فقط مجبور باشید دامنه ارسال های خود را گسترش دهید. استفاده از یک ابزار انتشار رسانه های اجتماعی مانند SproutSocial یا Hootsuite را در نظر بگیرید.

 

کانون شماره 3: منجر می شود

هنگامی که حساب های شبکه های اجتماعی شما شروع به جلب توجه می کنند ، آسان است که درگیر تعداد لایک ها و اشتراک های خود شوید. این احساس خوبی است که می بینید مردم از محتوای شما لذت می برند ، اما در مورد خط آخر چه می کنید؟

 

برای اطمینان از دریافت بهترین ROI از رسانه های اجتماعی خود ، باید این سoughال سخت را بپرسید: چند نفر از این طرفداران جذاب واقعاً علاقه مند به خرید از شرکت من هستند؟

 

ممکن است دنبال کنندگان زیادی در اینستاگرام داشته باشید زیرا مردم عکس های شما را دوست دارند ، اما این چگونه به فروش جدید ترجمه می شود؟ به عبارت دیگر ، بگویید که در LinkedIn دنبال کنندگان کمی دارید ، اما به طور مداوم منجر به ایجاد لینک های جدید می شود. کدام یک شایسته توجه بیشتر است؟

 

اگر نسل سرب را از رسانه های اجتماعی اندازه گیری نکنید ، نمی توانید به این س answerال پاسخ دهید.

 

اگر سرنخ تولید نمی کنید ، یا در سیستم عامل اشتباهی قرار دارید یا محتوای شما برای شخصیت خریدار جذاب نیست.

 

هرچه زودتر مشکل را شناسایی کنید ، بهتر است - اما برای پی بردن به آن باید پیگیری کنید. همچنین می توانید با مشاهده اطلاعات جمعیتی افرادی که محتوای شما را می بینند و به آن پاسخ می دهند ، بینش ارزشمندی کسب کنید:

 

کانون توجه شماره 4: مشتریان

هیچ استراتژی ورودی بدون اندازه گیری تعداد مشتریان خریداری شده کامل نخواهد بود.

 

بیشتر پست های شما در شبکه های اجتماعی باید معطوف به تهیه محتوا برای مخاطبان و مکالمه با آنها باشد - اما وقتی زمان آن فرا می رسد که شما در عوض چیزی را بخواهید ، می خواهید بدانید که در واقع چند نفر از آن طرفداران در نهایت ساخت آن را انجام می دهند تا خط پایان

 

این آخرین سنجش موفقیت شما در بازاریابی شبکه های اجتماعی است. اگر واقعاً افراد مناسب را پیدا کرده اید و آنها را مشغول خود کرده اید ، آنها علاقه مند به خرید محصول یا خدمات شما هستند (اگر قبلاً آنها را پیدا نکرده اند).

 

شما نباید انتظار داشته باشید که نرخ بالایی از مشتری جدید از رسانه های اجتماعی داشته باشید زیرا بسیاری از دنبال کنندگان شما مشتری فعلی خواهند بود و بخش قابل توجه دیگری فقط به محتوا علاقه مند هستند. این فقط راهی است که می رود.

 

با این حال ، شما می خواهید توجه کنید که کدام کانال های رسانه های اجتماعی بیشترین و کمترین تعداد را تولید می کنند. این به شما نشان می دهد که کجا باید بیشتر تمرکز کنید و نشان می دهد که بهترین نتیجه شما از کجاست.

 

برخی ممکن است فکر کنند ردیابی مشتری و نرخ تبدیل مشتری از رسانه های اجتماعی ضروری نیست ، اما چگونه دیگر می خواهید صادقانه بازدهی سرمایه گذاری را از رسانه های اجتماعی اندازه گیری کنید؟

 

اندازه گیری میزان تعامل و دستیابی بسیار سرگرم کننده است زیرا باعث می شود برند شما خوب به نظر برسد ، اما شما باید KPI هایی را که تصویر کاملی را ترسیم می کنند ردیابی کنید. هدف از اندازه گیری KPI شبکه های اجتماعی توجیه استراتژی بازاریابی شما نیست ، بلکه بهبود آن است

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش