بک لینک

بک لینک

تاریخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 زمان : 11:52 | بازدید : 51
نویسنده : Admin | نظرات (0)

Image result for بک لینک و سئو

 

یاد داشته باشید که این وبلاگ سئو چیست  نویسان شهرت لازم را برای حفظ خود دارند و کل تجربه کار با شما را مرور می کنند. حتماً در هر مرحله از آن یک تجربه دلپذیر و مفید قرار دهید.

 

بعلاوه ، این می تواند به توسعه روابط با وبلاگ نویسان کمک کند که برای تلاش های بازاریابی شما در جاده بسیار ارزشمند است. به عنوان مثال ، می توانید از آنها در مورد فرصت های ارسال مهمان در آینده سال کنید.

 

4. ایجاد Infographics جذاب

زمان مورد نیاز: متوسط

تأثیر SEO: زیاد است

 

شما احتمالاً طی سالهای گذشته اینفوگرافیک های قاتل را در اینترنت شناور دیده اید و حتی ممکن است آنها را با حلقه های خود به اشتراک گذاشته باشید.

 

دلیل آن این است که اینفوگرافیک ها هضم محتوایی هستند که مشکلی را برای خواننده حل می کنند و به اشتراک گذاری آنها بسیار آسان است.

 

پس از آشنایی با آن ، می توانید در عرض یک ساعت یک اینفوگرافیک زیبا و منحصر به فرد در سایتهایی مانند Easel.ly ایجاد کنید.

 

ساخت بک لینک خرید - اینفوگرافیک ها

وقتی می خواهید موضوعاتی را در اینفوگرافیک ایجاد کنید ، مطمئن شوید که با سایت شما مرتبط هستند ، به حل مشکل خواننده کمک می کنند و هنوز بیش از حد استفاده نشده است. این به شما کمک می کند تا اشتراک گذاری در کانال های رسانه های اجتماعی آسان تر شود.

 

پس از ایجاد اینفوگرافیک ، آن را در بیشترین دایرکتوری ها و سایت های ارسال اینفوگرافیک ارسال کنید. برخی از سایت ها برای ارسال هزینه دارند اما معمولاً کاملاً مقرون به صرفه است و جوایز آن ارزش دارد. اگر هزینه ارسال بیش از 50 دلار است ، بهتر است ارسال مقاله را ارائه دهید. سایت های زیادی وجود دارد که ارسال رایگان و حتی بیشتر را ارائه می دهند که هزینه ارسال کمتر از 30 دلار دارند.

 

اما قطعاً ارزش آن را خواهد داشت.

 

سایت ها و وبلاگ های اصلی از این فهرست ها برای تهیه محتوای صفحات خود استفاده می کنند ، بنابراین علاوه بر این که از فهرست راهنمایی بگیرید ، به طور بالقوه ده ها مورد دیگر نیز دریافت خواهید کرد.

 

به علاوه ، اینفوگرافیک ها در Pinterest بسیار محبوب هستند ، که به شما بازدید رایگان ، ارگانیک و کیفیت بالا را می دهد. هرچه محتوای بیشتری برای Pinterest ایجاد کنید ، محتوای شما به اشتراک گذاری و بک لینک بیشتری خواهد داشت.

 

بنابراین اینفوگرافیک ها به ارزش مجازی آنها در طلا هستند.

 

اگر اینفوگرافیک ها به نظر می رسد یک سرمایه گذاری سنگین زمان هستند ، می توانید آزمایش محتوای بصری برای رسانه های اجتماعی ، مانند نمودارها یا الگوهای رفتاری را در نظر بگیرید. اینها جوک ها یا تجسم های ساده ای است که بعداً می توانید در اینفوگرافیک کامل گسترش دهید. معامله در اینجا این است که شما ممکن است بیش از بک لینک ها در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، اما گرفتن نتایج خوب می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که این اینفوگرافیک را بسازید.

 

کلمات نهایی

ایجاد بک لینک خرید - برای افزایش فروش و تجارت الکترونیکی

هل دادن فروشگاه Shopify به صورت زنده یک تجربه هیجان انگیز است اما تنها ابتدای سفر تجارت الکترونیکی شماست. اگر وقت بگذارید و در نمایه بک لینک خود سرمایه گذاری کنید ، در این صورت فروشگاه های شما ماه ها و حتی سال ها در جاده ها به راحتی توسط مشتریان بالقوه پیدا می شوند.

 

هنگامی که مشتریانتان شروع به یافتن شما از طریق موتورهای جستجو می کنند ، آن وقت خواهید فهمید که ارزش همه چیز را داشت.

 

 

 

آیا منابع بیشتری برای رشد فروشگاه Shopify خود می خواهید؟ برای راهنماها ، داستانهای موفقیت و مطالعات موردی ، از منبع بازاریابی نهایی Shopify دیدن کنید

متاسفانه گوگل انسان نیست. اگر چه الگوریتم‌های گوگل توسط انسان طراحی شده است، اما نرم‌افزار آن همانند یک انسان عمل نمی‌کند.

بک‌لینک‌ها بسیار اهمیت دارند و ابزار بررسی اعتبار توسط گوگل هستند. هدف اصلی گوگل این است که کاربران، بهترین نتایج را برای جستجوی خود بدست بیاورند. گوگل بیشتر تمایل دارد کاربران را، به سمت وب‌سایت‌های مشهور هدایت کند. زیرا یک وب‌سایتِ‌ محبوب، دارای اعتبار  است و می‌توان به آن اطمینان کرد.

 

از خودتان سوال کنید، به کدام یک از این دو سایت بیشتر اعتماد می‌کنید:

 

یک سایت با ۳ بک‌لینک

یک سایت با ۳۰۰ بک‌لینک

مطمئنا انتخاب شما گزینه دوم است، و پاسخ گوگل هم مشابه پاسخ شماست. به عبارت ساده‌تر، سایت‌هایی که دارای بک‌لینک‌های مرتبط بیشتری هستند، مورد اعتمادتر به نظر می‌رسند.

 

لینک سازی

بک‌لینک‌های مرتبط، اعتبار سایت را افزایش می‌دهند

پیرو اینکه گوگل همیشه سعی دارد، بهترین نتایج را برای جستجوها نمایش دهد، اهمیت بک‌لینک بیشتر مشخص می‌شود، زیرا تاثیر مستقیم بر افزایش اعتبار سایت شما دارد.

به عنوان مثال، اگر سایت یک تولیدکننده خودرو، بک‌لینک‌های ورودی از وبلاگ‌های خودرویی و سایت‌های خبری خودرویی داشته باشد، شما حس اعتماد بیشتری به آن سایت خواهید داشت.

در حالت مشابه، اگر سایت تولیدکننده خودرو بک‌لینک‌هایی از سایت‌های غیرمرتبط، مانند سایت‌ آشپزی و یا وبلاگ حیوانات خانگی داشته باشد، احساس کاملا متضادی به شما دست خواهد داد. در این حالت گوگل با خود فکر می‌کند،”آیا این سایت واقعا یک منبع محتوای خودرویی است؟”، این همان لحظه‌ای است که می‌تواند بر رتبه‌بندی شما تاثیر مهمی ‌بگذارد.

ایجاد بک‌لینک‌های نامرتبط در هرجایی، هیچ منفعتی برایتان ندارد و ممکن است تاثیر معکوس داشته باشد، و حتی در مواردی ممکن است سایت شما از سمت گوگل جریمه شود.

 

لینک سازی

بک‌لینک‌ها، ترافیک را مستقیما به سایت شما هدایت می‌کنند

همانطور که مکررا گفته شد، قصد گوگل تنها نمایش بهترین نتایج است. جدا از فلسفه بک‌لینک، هدایت کاربران به سایت شما، هم موجب آشنایی افراد جدید با سایت شما می‌شود و هم ترافیک سایت شما را افزایش می‌دهد. گوگل به سایتی که هیچ ترافیکی نداشته باشد اعتماد نمی‌کند. اما آیا سایت‌هایی که دارای ترافیک بالایی هستند مورد اعتمادتر هستند؟

مهم نیست ورود ترافیک به بک لینک چیست سایت شما بواسطه به اشتراک‌گذاری یک مطلب در شبکه‌های اجتماعی باشد و یا از طریق لینک مستقیم بوده باشد، هر شخصی که با کلیک بر روی یک بک‌لینک وارد سایت شما می‌شود به افزایش میزان ترافیک ورودی از سایتهای دیگر (referral traffic) کمک کرده است.  زمانی که کاربران از طریق لینک‌های موجود در سایت‌های دیگر به سایت شما وارد می‌شوند، در حقیقت میزان”referral traffic”  سایت شما را افزایش داده‌اند.

بنابراین، زمانی که شما درحال پیاده‌سازی استراتژی بک‌لینک سایت خود هستید، بر روی بک‌لینک‌های مرتبط و سایت‌هایی که دارای اعتبار بالایی هستند متمرکز شوید. سایت‌های معتبر، معمولا بازدیدکنندگان بالایی دارند و به واسطه آنها، شانس افزایش ترافیک ورودی به سایت شما نیز بیشتر خواهد شد.

 

لینک سازی

همانطور که ملاحظه کردید، بک‌لینک‌ تاثیر بسیار مهمی‌ بر SEO سایت شما خواهد داشت. انتخاب یک استراتژی خوب برای ایجاد بک‌لینک، می‌تواند به افزایش اعتبار دامنه و وب‌سایت شما کمک کند. بدون بک‌لینک، زمان زیادی طول می‌کشد تا سایت شما به رتبه قابل قبولی در نتایج جستجو برسد.

 

گذشته از موارد گفته شده، ایجاد محتوای با کیفیت را فراموش نکنید. اگر سایت شما محتوای باکیفیتی داشته باشد، آنهایی که علاقه‌مند به کسب‌و‌کار مرتبط با سایت شما و محتوای آن باشند، شخصا اقدام به ایجاد بک‌لینک برای سایت شما خواهند کرد.

از دیگر روش‌هایی که برای افزایش رتبه سایت می‌توانید درنظر بگیرید، استفاده از سرویس گوگل ادز است. این سرویس، یک پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که با پرداخت هزینه سایت شما را در نتایج جستجوی مرتبط در رده‌های بالایی نمایش می‌دهد.

میتوانند گزینه مناسبی برای بک لینک گیری به حساب بیایند. بنابراین اگر شما برای افزایش رتبه سایت خود از بک لینک در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، باید بدانید این کار تأثیری در رنکینگ سایت شما ندارد.اما شما می‌توانیدبا تولید محتوای قوی و جذاب مخاطبین شبکه‌های اجتماعی خود را به بازدید از وب سایتتان ترغیب کنید.

بک لینک رپورتاژی : سایت های که رپورتاژ اگهی  انجام میدهند میتوانید با انتشار متنی از سایت خود که لینک موردنظرتان در آن وجود دارد بک لینک دریافت کنید. این سایت ها به دلیل اعتبار و بازدید بالا میتوانند گزینه خوبی برای ارتقاء سایت شما باشند.

بک لینک pbn  وب سایت های پرایویت (قابل دید عموم نیست) و از قدرت محتوایی و دامین آتوریتی بالایی برخوردار هستند. به این نوع بک لینک ها ، بک لینک pbn می گوییم . تاثیر بک لینک pbn برای سئو سایت فوق العاده است.

بک لینک دانشگاهی ( رپورتاژ دانشگاهی EDU ) : سایت های دانشگاه های معتبر جهان که اغلب دانشجویان ، محققان و اساتید دانشگاه ها به این نوع سایت ها دسترسی دارند. و از قدرت فوق العاده زیادی برخوردار هستند و همچنین از دید گوگل بسیار معتبر میباشند.

 

مواردی که باید در  ایجاد بک لینک فالو رعایت کنید

1-ایجاد پایه قوی 

باید کلمه کلیدی انتخابی شما سرچ بالایی داشته باشید. در غیر اینصورت با سرچ پایین شانس زیادی برای سئو شدن نخواهید داشت زیرا افراد زیادی کلمه مورد نظر شما را جستجو نمیکنند.

 

2- ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و پر بازدید

برای ایجاد بک لینک میتوانید از روش های گوناگونی مانند بلاگ و انجمن و کامنت و دیگر موارد استفاده نمایید. در واقع این سایت ها سایت هایی هستند که بازدید بالایی دارند و میتوانید بک لینک های مناسبی از انها دریافت کنید. 

در مجموع راه های زیر به صورت خلاصه برای دریافت بک لینک فالو استفاده می شوند:

– ایجاد محتوای فوق العاده

– پست مهمان

– قرار دادن لینک های دیگران تا لینک های شما را قرار دهند

برخی از پلتفرم هایی که می توانید از آن ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید:

virgool.io

Tumblr

Mozilla

Photobucket

Somuch

backlinksfa

Backlink

Facebook

Instagram

Twitter

LinkedIn

Snapchat

Goodreads

Reddit

Tumblr

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش